next -----> stallet

det har vart en rätt chill dag i skolan idag. men jag måste dock plugga på fysik skiten, jag ska göra en power point om min egna uppfinning och redovisa inför klassen... kommer gå skit bra...
kom hem typ för en timma sens och jag har käkat lite och sånt, men nu ska jag göra mig iordining till stallet. jag ska rida igenom piggelinen helene idag.
idag är det bara 1 månad kvar tills mina underbara ponnyakutsdeltagare komemr till mig!!! :)
men nu måste jag gå! bloggar mera sen ikväll om hur det gick med lilla helene.
hade bra!!
// Henrik

HAHAHHA! älskar bilden!


Kommentarer
Postat av: Annika

Härlig blogg :)

2012-01-23 @ 18:32:59
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0