Ja hej...

Hej alla! Inte min dag idag..
Det började med svenska litteraturprov.. SVÅÅÅRRT! (Inte bara lite missnöjd heller!)
Sen åkte jag till Shikaro o täkte ta mig ut på ängen och träna, men ICKE sa nicke... Shikaro tyckte att, " nämen! Så kul det här va då! Nu springer vi foooooort!" O jag sa typ " Stooooooooooopp!" Vilket ledde till bock, kick o lite annat smått o gott ;) Valde då att gå in i ridhuset o ställa hårda krav istället för att få ner honom i rätt form
Gick mycket bättre då o fina ponnyn kan verkligen bli snygg! Hans "arabsida" visar sig o han ser så powerful ut! Stora, luftiga steg o ihop som en gummiboll! :) Nu ska jag bara ta det lungt o köra one direction på höööög volym! Hejdå alla goa!


http://www.youtube.com/watch?v=VYOAM5g7UJ0&context=C33c4f4cADOEgsToPDskKkwQgqXqDEe3iAuT4-ntjM
 
Här är länken till Shikaros o min hoppning som vi tränade igår! ;) Följ gärna min youtubekanal oxå :) För där kommer flera videoklipp upp :)
Kram Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0