My day....

min dag började med att jag och morsan drog till svenskridsport för att kolla efter en vinterjacka till mig. jag hittade en as snygg kingsland jacka med det var lite liten...  jag behövde vinterskor oxå så jag hittade ett par GRYMT varma och sköna mountainhorse vinterskor! dom såg ut så här:
vi åkte sedan vidare till börjes och kollade runt lite. hittade en snygg kl jacka men den var alldeles för dyr.. men jag hittade dock ett par goa vintervantar som alla säger ska vara skit bra! jag har använt dom hela dagen och frös ingenting!! dom rekomenderar jag starkt!! dom ser ut så här:
red ut en liten bit med helene och sen gick jag in i paddocken och trimma henne lite. det gick bra hon blev rund och i låg form som jag ville. efter det käkade jag thai mat med några kompisar och götta oss!
imon så kommer jag och några i mitt stall ha en fotodag på mina och deras hästar, så jag kanske lägger ut några bilder här imon om ni vill??
imon så ska jag oxå åka och hoppa clear round på billdal med vezpher!! jag ska hoppa 90 och 100 på storhäst. så kom gärna och kolla och fooooota! jag kanske lägger ut en film !? :) nellie ska dit oxå så jag kommer träffa henne och bellman imon troligtvist! :)
men nu ska jag sova så ni får ha det så bra!! p.s glöm ej ponnyakuten imon kl 19.00 på SVTB!
// Henrik

Kommentarer
Postat av: Linnea

Klart vi vill!

2012-02-01 @ 09:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0