Radio + tömkörning

Idag efter skolan, eller rättare sagt så kommer jag gå tidigare från lektionen för jag ska till Radion. De frågade om jag ville kommer eftersom jag varit med i ponnyakuten osv. Vi kommer ha en debatt om Rolf-Göran Bengtsson och Jerringpriset. Det är väldigt mycket snack om det nu kan man säga. Vi får se hur det går. ^^

Därefter ska jag hem, äta, byta om jag sedan ska jag till stallet. Där ska jag och min tränare lastträna Kimberley och efter det ska vi tömköra henne. Jag kan fortfarande inte rida henne men jag är mycket bättre nu än för några dagar sedan. Mamma har ridit Kimpis de andra dagarna som tur är.
.
Ha en bra dag

/ Tilda

Kommentarer
Postat av: matilda

vad kul! :D

2012-01-26 @ 13:19:44
URL: http://skogsrusset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0