...

Hej allihopa
Idag har varit en ren sliitdag! Funderade på att gräva ner mig i täcket o inte gå upp alls... Men up we go för idag hade jag en stoor engelska presentation med en kille i klassen.. Hah jag fick välja band vi skulle snacka om, 1D vart det xD haha som tur var det inte allt för jobbigt då jag kan allt om dom redan ;) 
 
Efter skolan grävde jag dock ner mig i täcket o sov tills kl nu... Skulle bara gå in på skolans hemsida o kolla betyg, meeen det hade inte kommit upp än :) (kanske skäönt att slippa se!)

Imorgon ska jag ha matteprov LML <3

Ha det jättebra o bli inte sjuk som jaaa(G) ;) kram
 
Btw har jag en superhet häst <3


Kommentarer
Postat av: josefin

äääääääääääällllllllssssssssssskkkkaaaarrrrr eran blogg!!! men vill att ni ska skriva mer på den!! asså vet att ni skriver när ni har lust.Men ja kollar den typ 4ggr om dan och blir typ "besviken" om de inte står något!!!!!!!!!!!! men den är jätte bra endå!<3<3

2012-02-03 @ 20:19:06
Postat av: Elin

Hihihihi^^

Tänder;P

2012-02-04 @ 16:16:32
URL: http://elinnile.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Hej isabella. Har du en egen häst nu?

2012-03-18 @ 21:08:57
URL: http://livetmeddjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0