inte ridit

Jag har inte ridit sedan i söndags, så jag har inte så mycket att skriva. Mamma har ridit henne istället för mig förjag har så otroligt mycket i skolan. Det har gått bra, de har mest ridit ut.

Nu är det inte så länge kvar innan alla vi åker ner till göteborg, för att bo hos Henrik. Det ska verkligen bli kul att träffa alla igen. Jag har aldrig varit i göteborg, så det ska också bli kul att se hur det är där. ;) På fredag och lördag blir det Göteborg Horse Show, superkul! En helgrym helg kommer det verkligen bli.

Slänger in en bild på mig och Kimberley från i somras!
/ Tilda

Kommentarer
Postat av: Liza

Guud vad söt häst!

2012-02-10 @ 08:47:55
Postat av: Sandra

Urfin häst! :) tänkte bara fråga en sak till dig tilda, hur lång är du? :)

2012-03-01 @ 09:30:50
Postat av: Fanny & Filippa ♥

Fin blogg & fina hästar ♥

2012-03-01 @ 13:15:26
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se/
Postat av: Frida & Wilma <3

Gud vilken fin häst!!! Jag och min Bästis Wilma älskar Ponnyakuten (det äger ju ) :D //wilma och frida

2012-03-27 @ 15:14:24
Postat av: writing services

I'm very scared horses. It's because they are very big and have huge tooth.

2012-03-30 @ 15:57:56
URL: http://customwritingservices.org/report.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0