...

Hej alla! Sitter i skolan o bloggar igen.. Red dressyrlektion för Naffe igår och det gickhelt OK ;) Mycket som klarnade upp iallfall! Naffe är otroligt bra o ser ALLT direkt! Efter skolan ska jag direkt till stallet o träna på att få honom i rätt form.. Plus mycket galoppfattningar vilket gör honom stark. Speciellt i vänster varv, för där är liiite svagare har jag märkt :) Imorgon blir det kanske hopplektion för Linda.S, Men jag får se om det blir det. Hade hoppats på det iallafall eftersom jag ska tävla den 11 Februari o den 18.. Måste förbreda sig lite ;)

Ha det bra alla! Kram Bella

Kommentarer
Postat av: Moa

Fin blogg ni har! :)

2012-01-30 @ 16:17:16
URL: http://moathomasson.blogg.se/
Postat av: Telma

Hejsan! Jag vill bara fråga om någon av er har en egen blogg. Jag har kollat Tildas blogg, men ingen mer. Kommentera gärna tillbax på min blogg.

Kram Telma :D



PS. Jag älskar Ponnyakuten!! :)

2012-01-30 @ 16:58:46
URL: http://telmis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0