seeeeeeeeeeeeeeeg

hej allihopp!
jag har varit så trött och nere dom senaste dagarna så det e sjuukt...
aja min dag började iallafall att jag var skolan tills 14.40 och sen kl 16.00 så började konfan.. vi snackade om gud och sånt...
men nu ska jag åka och hoppträna vezpher för sandra gustafsson och hoppas att jag kommer bli lite mer uppmuntrad! :) helene fick vila idag och det behövde hon! imon så kommer norrahallands tidning och intervjuar mig! :) men snart så kommer mina underbara ponnyakutsdeltagare till mig!! längtar som faaan! miss you guys! <3
men nu ska jag käka och sen åka och hoppa! hade bra!! :)
// Henrik



Kommentarer
Postat av: nella

lycka till med konfan och ha MYCKET gosspel musik på själva konfan, det blir super kul för föräldrar och släktingar då!:)

2012-01-26 @ 22:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0