tröött!

idag var jag och hoppade clear round med vezpher och det gick skit bra! jag nollade 90 och 1m! :) det blev lite orytmiskt ibland men är ändå riktigt nöjd. tänkte lägga ut filmerna imon! :) jag träffade lillsyrran nellie där! <3 fotade helene idag oxå med några kompisar som jag oxå kommer lägga ut en liten bildbomb på henne imon! idag red jag dressyr på henne det gick sisådär hon var väldigt spänd och så, men hon släppte lite i slutet. så det måste jag jobba vidare med imon! tittade ni på pa3? det gjorde jag och det var grymt!! men nu ska jag sova så vi hörs imon gott folk! // Henrik

Kommentarer
Postat av: renee

heej jag är oxå väldigt trött men det är ju ganska mörkt ute.

imorgon ska jag rida dressyr men min favvo ponny rasken och i helgen ska jag till göteborg får se om jag går in på den här loveliga bloggen då puss på dig henrik

2012-02-02 @ 15:25:51
URL: http://liteommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0